Nulka12 Nulka12
66
BLOG

Poczta Nadziei dla Madzi Nalepy

Nulka12 Nulka12 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Kochani! Witajcie w III Edycji Poczty Nadziei dla Madzi Nalepy.

Przez ostatnie dwa lata dzięki Wam do Madzi dotarło bardzo wiele dobra. Przesyłaliście słowa pełne ciepła i wsparcia z całego świata. Starałam się Wam przekazywać na bieżąco ile uśmiechu i radości towarzyszyły otwieraniu kolejnych kopert z listami i kartkami od Was.

25 lipca Madzia skończy 13 lat. Spróbujmy kolejny raz uczynić dla Madzi dobro. Co w tym roku jest na topie? Każdy, kto zagląda na Madzikowego bloga l...ub jej kanał na YT wie, że KONIE :)

http://madzianalepa.blogspot.com/
Mam na imię Madzia i mam trzynaście lat . Moje hobby to kolekcjonerstwo figurek , zwierzęta , przyroda , fotografia oraz granie w Star Stable Online - największa grę o koniach. Kocham wszystkie zwierzęta ale najbardziej skradły moje serce koty , konie , jelenie / sarny , psy , wilki oraz gady i płazy ! Bloga prowadzę już 3 lata on również jest moją pasją :)



III Edycję Poczty Nadziei dla Madzi Nalepy Uważam za otwartą!


Kilka słów od mamy Madzi,Agnieszki:


"No i jesteśmy już od kilku dni w Warszawie.
Tomograf potwierdził nieszczęsny wynik Peta :-( Nie do końca wiedzieliśmy jakie dokładnie jest to miejsce, no i nie do końca wciąż wiem. W każdym razie najważniejsze dla mnie było tylko to czy lekarze podejmą się operacji, no i co dalej z leczeniem Madzi.
Szczęściem w nieszczęściu jest to, że jest to zmiana operacyjna, umieściła się co prawda tak podstępnie, gdzieś przy ścianie płuc a kręgosłupem. Nie wiadomo czy wcześniej już jej nie było. Dlatego też avastin nie jest zniesiony z leczenia a chwilowo przerwano jego podawanie z uwagi na poważne skutki uboczne jakie niesie przed i po operacji.
Plan jest taki, że od jutra Madzia zacznie pięciodniowy cykl chemii, który kiedyś już miała, zaraz po nim będą naświetlania tego miejsca i od razu operacja.
Nie wiemy czy uda się choć na chwilkę wrócić do domku, ale na pewno znów przed nami kolejna ostra bitwa.
Madzia da radę, musi - bo ma swoje pasje, blogi i koniki oraz nas kochającą rodzinę i całą armię wpierających przyjaciół.
Trzymajcie kciuki za wygraną bitwę."


Kochani,prosze ,dołączcie do Urodzinowej Akcji dla Madzi .Zapraszam tu:

_https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1275653779198756&set=gm.1922840287994256&type=3&theater

Zobacz galerię zdjęć:

Nulka12
O mnie Nulka12

Normalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości