Nulka12 Nulka12
443
BLOG

Życie na urodziny. MAREK I RAK

Nulka12 Nulka12 Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

https://www.facebook.com/%C5%BBycie-na-urodziny-MAREK-I-RAK-980265218699080/timeline

Czy „trzynastka” może być szczęśliwa? Nie wiem. Ale chcę uwierzyć, że tak. Mam na imię Marek. 13 listopada 2015 skończę 49 lat. Moją szansą jest Nano Knife.

 

Czy „trzynastka” może być szczęśliwa? Nie wiem… Ale chcę uwierzyć, że tak…
Mam na imię Marek. 13 listopada 2015 skończę 49 lat. Mam cudowną żonę – Anetę, która jest dla mnie nieocenionym wsparciem, wspaniałego syna Mateusza - maturzystę w maju przyszłego roku. I RAKA jelita grubego z
przerzutami do wątroby.

Nowotwór od dawna towarzysz mi w życiu. W lutym odebrał mi Tatę, gdy miałem 18 lat – moja Mama przegrała walkę z nim. Sam też już raz stawiłem mu czoła z sukcesem.

Gdy zmarł mój Tato żona wręcz zmusiła mnie do wizyty kontrolnej u lekarza. Ona chyba coś przeczuwała … Jednym z badań było USG. Jego wynik nie zostawił miejsca na złudzenia – na wątrobie były przerzuty. W wyniku poszerzonej diagnostyki specjaliści ze szpitala w Kielcach potwierdzili, że guz pierwotny jest na jelicie grubym. I jest nieoperacyjny. Zaproponowali leczenie paliatywne. Po chemioterapii stwierdzono nawet regres guza, ale nikt nie chciał się podjąć jego resekcji… A ja się uparłem i postanowiłem, że nie umrę. A moi najbliżsi stanęli przy mnie murem.

Gdy minął szok rozpoczęliśmy szukanie alternatywy dla diagnozy i propozycji lekarzy. Tak natrafiliśmy na informację o metodzie NanoKnife. To metoda niszczenia komórek nowotworowych za pomocą prądu o wysokim
napięciu. Aparatura NanoKnife oddziałuje prądem elektrycznym w postaci
mikrosekundowych impulsów wysokiego napięcia na chore tkanki. Tę metodę
leczenia nowotworów tkanek miękkich stosuje się w Polsce, lecz nie jest ona refundowana przez NFZ!

Szybko skontaktowaliśmy się z lekarzem wykonującym zabieg, po wizycie dostałem kwalifikację do NanoKnife i mnóstwo nadziei. Po pierwszej euforii szybko wróciliśmy na ziemię. I znów szok. Koszt zabiegu, 70.000,00 zł to kwota dla mnie i mojej rodziny nieosiągalna… A zabieg powinien odbyć się tydzień, maksymalnie dwa po moich 49 urodzinach….

Chciałbym mieć szansę dożyć egzaminów maturalnych mojego syna, chciałbym cieszyć się wraz z nim zdaną maturą, być dumnym ojcem studenta. Chciałbym dożyć kolejnych urodzin… i móc uwierzyć, że „trzynastka” będzie jeszcze dla mnie szczęśliwa…

Bez wsparcia ze strony dobrych ludzi nie mam szans wygrać z rakiem. Obiecuję – ja będę z nim walczył, ale proszę o wsparcie w tym, bym mógł stanąć z nim oko w oko w ostatecznej bitwie, bo tylko dzięki pomocy innych mogę wygrać całą wojnę.

Pomóc Markowi można dokonując wpłaty na konto:

Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym “Kawałek Nieba”

Bank BZ WBK 
31 1090 2835 0000 0001 2173 1374

Tytułem:
“385 pomoc w leczeniu Marka Falkiewicz”

wpłaty zagraniczne:
PL31109028350000000121731374
swift code: WBKPPLPP

Aby przekazać 1% podatku dla Marka:
należy w formularzu PIT wpisać KRS 0000382243
oraz w rubryce ’Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%’ wpisać “385 pomoc dla Marka Falkiewicz”

Za każdy najdrobniejszy gest wsparcia ja i moi najbliżsi dziękujemy już dziś z całego serca.

Nulka12
O mnie Nulka12

Normalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości